پارس موزیک نیوز

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام جانان

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام جانان

  • دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام جانان

    دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام جانان + متن آهنگ

    Download New Music Ali Ashabi – Janan

    جانانم تویی بارانم تویی میخوانم تویی تو
    دیوانه منم ویرانه منم میخانه منم من

    ترانه سرا : یتسر شیرزادی | آهنگ : علی اصحابی | تنظیم : خشایار درخشان

    دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام جانان

    برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

    متن آهنگ جانان علی اصحابی

    من با هرنفسم توی فکر توئم
    اینقدر که حواسم نیست بحال خودم
    فکر دیدن تو روز و شب با من
    اسمتو همه جا روی لب با من
    با تو و یادت عاشقانه منم
    پای عشق تو بی بهانه منم
    جانانم تویی بارانم تویی
    میخوانم تویی تو …
    دیوانه منم ویرانه منم
    میخانه منم من …
    ♫♫♫♫♫♫
    دعای هر شب من دعای بارون
    آخه کسی نمیدونه عشق تو مثل بارونه
    بیا ببار ای یار دوباره روی سرم
    بیا و مثل هوا بمان دوروبرم
    جانانم تویی بارانم تویی
    میخوانم تویی تو …
    دیوانه منم ویرانه منم
    میخانه منم من …

    دانلود تمام آهنگ های علی اصحابی

  • Reza R2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی