پارس موزیک نیوز

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام بنام خیلی خوبه حالم

  • دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام بنام خیلی خوبه حالم

    دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام بنام خیلی خوبه حالم + متن آهنگ

    Download New Music Farhad Javaher Kalam – Kheyli Khoobe Halam

    من از اینکه تورو دارم چقد آرومو خوشحالم

    توو این روزای رویایی ببین خیلی خوبه حالم

    همیشه پیش چشمامی همیشه با تو میخندم

    ترانه سرا : معصومه رافعی | آهنگ: فرهاد | تنظیم: علی رضایی | میکس و مسترینگ: فرید فراز

    دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام بنام خیلی خوبه حالم

    برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

    متن آهنگ خیلی خوبه حالم فرهاد جواهرکلام

    من از اینکه تورو دارم چقد آرومو خوشحالم توو این روزای رویایی ببین خیلی خوبه حالم
    همیشه پیش چشمامی همیشه با تو میخندم
    چشامو روی دلتنگی تو وقتی باشی میبندم
    من از اینکه تورو دارم چقد آرومو خوشحالم توو این روزای رویایی ببین خیلی خوبه حالم
    همیشه پیش چشمامی همیشه با تو میخندم
    چشامو روی دلتنگی تو وقتی باشی میبندم
    چقد آرامشت خوبه چه احساسی به من داری تو با تکرار خوبیات واسم خوشبختی میاری
    با تو میشه که عاشق بود بدون شکو تردیدی
    همیشه به تو مدیونم که انگیزه به من میدی
    من از اینکه تورو دارم چقد آرومو خوشحالم توو این روزای رویایی ببین خیلی خوبه حالم
    همیشه پیش چشمامی همیشه با تو میخندم
    چشامو روی دلتنگی تو وقتی باشی میبندم

    دانلود تمام آهنگ های فرهاد جواهرکلام

  • Reza R2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی