پارس موزیک نیوز

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام دربدر

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۷ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند دربدر

  • دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند دربدر

    دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند دربدر
    دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند دربدر با دو کیفیت
    Download New Music Mehdi AhmadvandDadbedar
    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و شاد دربه در از مهدی احمدوند

    متن آهنگ مهدی احمدوند به نام دربدر :

    منو دست به سر نکن
    نرو منو دربدر نکن
    درای قلبتو سه قفلو بسته تر نکن
    انقدر با من نجنگ دو سه روزه نه یه مسیج نه زنگ
    چطور دلت میاد دل من انقد برات شه تنگ
    به من استرس نده نرو به من انقد حرص نده
    خبری از تو نیست وای چقدر این حس بده
    نرو با من بمون نرو پیش از ما بهترون
    چی میشه قلب تو یه کمی شه با من مهربون

    منو انکار نکن نرو با من اینکارو نکن
    کار دل عاشقیه دل منو بیکار نکن
    منو بیچاره رو جلو اینو اون خار نکن
    منو هم‌صحبت غم و درو دیوار نکن
    منو تنهام نزاری تورو دینت
    این منه مجنون و بی تاب و غمگینت
    منه بیچاره تو قلبم آتیشه
    نمیذارم برات دوریم عادی شه
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند دربدر

    ♫♫♫♫♫♫
    آهای دیوونه یکی یدونه
    یکی ببینه منو تورو میگه اینا چشونه
    خدا میدونه من عاشقونه
    تورو میخوامت بی دلیل و بی بهونه
    دوباره بارون داره میباره
    تو بی تفاوت اما دل من هی بی قراره
    دل بیچاره راهی نداره
    بذاره دوریت بلا سرش هی بیاره
    منو تنهام نذاری تورو دینت
    این منه مجنون و بی تاب و غمگینت
    منه بیچاره تو قلبم آتیشه
    نمیزارم برات دوریم عادی شه

    دانلود کامل ترین فول آلبوم مهدی احمدوند (همه آهنگ ها)

  • Reza R2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی