پارس موزیک نیوز

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام خداحافظ

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم خداحافظ

  • دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم خداحافظ

    دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم خداحافظ
    دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم خداحافظ با دو کیفیت

    Download New Music Mehdi MoghaddamKhodahafez

    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و زیبای خداحافظ از مهدی مقدم

    متن آهنگ مهدی مقدم به نام خداحافظ :

    دیگه میخوام برم با چشم تر
    منو تا دم پنجره ها ببر
    بگو عاشق خوندن و خوندنه
    اگه قسمت من همه موندنه
    تو بگیر دیگه دستای خستمو
    اگه یادته چشمای مستمو
    به پرنده ها شعرامو گفتم
    دیگه رفتم از اینجا رفتم
    خداحافظ همه هستی من
    خداحافظ پل خاطره هام
    خداحافظ دل من
    توی قلب قشنگت یه گل
    نزار گل قلبت پر پر بشه
    مثه من توی بازی روزگار
    نزار عشقو امیدت هدر بشه
    گل من تو اسیر سفر نشی
    نری آخر قصه هدر نشی
    نچکون دیگه قطره ی الماس
    گل من بوی بارونو بشناس
    خداحافظ همه هستی من
    خداحافظ پل خاطره هام
    خداحافظ دل من
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم خداحافظ

    ♫♫♫♫♫♫
    دیگه میخوام برم با چشم تر
    منو تا دم پنجره ها ببر
    بگو عاشق خوندن و خوندنه
    اگه قسمت من همه موندنه
    تو بگیر دیگه دستای خستمو
    اگه یادته چشمای مستمو
    به پرنده ها شعرامو گفتم
    دیگه رفتم از اینجا رفتم
    خداحافظ همه هستی من
    خداحافظ پل خاطره هام
    خداحافظ دل من
    توی قلب قشنگت یه گل
    نزار گل قلبت پر پر بشه
    مثه من توی بازی روزگار
    نزار عشقو امیدت هدر بشه
    گل من تو اسیر سفر نشی
    نری آخر قصه هدر نشی
    نچکون دیگه قطره ی الماس
    گل من بوی بارونو بشناس
    خداحافظ همه هستی من
    خداحافظ پل خاطره هام
    خداحافظ دل من

  • Reza R2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی